Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Customer Service Training

  • Kartonierter Einband
  • 232 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Great customer service training covers essential behaviours, service strategies, and service systems that together ensure an exce... Weiterlesen
CHF 115.00
Auslieferung erfolgt in der Regel innert 3 Wochen.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

Klappentext

Great customer service training covers essential behaviours, service strategies, and service systems that together ensure an exceptional customer experience. Kimberly Devlin presents two-day, one-day, and half-day workshops that support trainees in any industry and environment. Each workshop introduces techniques for managing challenging customers and situations and offers opportunities to apply new skills to service interactions.

Produktinformationen

Titel: Customer Service Training
Autor:
EAN: 9781562869687
ISBN: 978-1-56286-968-7
Format: Kartonierter Einband
Herausgeber: American Society for Training & Development
Genre: Recht, Beruf & Finanzen
Anzahl Seiten: 232
Gewicht: 553g
Größe: H229mm x B152mm
Jahr: 2015