Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

A New Archetype for Competitive Intelligence

  • Fester Einband
  • 238 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Exploring the ways in which new channels of communication and new uses of intelligence will change corporations, this book also s... Weiterlesen
CHF 119.00
Print on demand - Exemplar wird für Sie besorgt.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

Klappentext

Exploring the ways in which new channels of communication and new uses of intelligence will change corporations, this book also shows how these changes can be anticipated in an organisation's strategic planning, crisis management, benchmarking, engineering, and defensive intelligence activities.

Produktinformationen

Titel: A New Archetype for Competitive Intelligence
Autor:
EAN: 9780899309736
ISBN: 978-0-89930-973-6
Format: Fester Einband
Herausgeber: Quorum Books
Genre: Management
Anzahl Seiten: 238
Gewicht: 528g
Größe: H240mm x B161mm x T17mm
Jahr: 1996