Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Advertising, Cigarette Brands and Smokers - An Analysis of Different Cigarette Brands, their Target Groups and the Conveyed Customer Images

  • E-Book (epub)
  • 17 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Seminar paper from the year 2005 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistics, grade: 2-, Otto-von-Gueric... Weiterlesen
CHF 14.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

Seminar paper from the year 2005 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistics, grade: 2-, Otto-von-Guericke-University Magdeburg (Institut für fremdsprachliche Philologien), language: English, abstract: In this essay I want to compare different cigarette ads from Marlboro, Lucky Strike and West in detail and in general. Moreover, I want to analyse the different target groups and characteristics of the different brands' smokers. It is conspicuous that many cigarette brands do not advertise for a particular kind of tobacco and its taste or quality, but for a certain image, lifestyle or attitude. This makes clear that many cigarette brands advertise more for an image than the actual product and brings up the question why cigarette brands concentrate on promoting and emphasizing the brand image. Since the different brands address and appeal to different types of persons or smokers, I am going to find out, what makes a person choose a certain cigarette brand.

Produktinformationen

Titel: Advertising, Cigarette Brands and Smokers - An Analysis of Different Cigarette Brands, their Target Groups and the Conveyed Customer Images
Untertitel: An Analysis of Different Cigarette Brands, their Target Groups and the Conveyed Customer Images
Autor:
EAN: 9783638429962
ISBN: 978-3-638-42996-2
Format: E-Book (epub)
Hersteller: GRIN Verlag
Herausgeber: Grin Publishing
Genre: Sprach- und Literaturwissenschaft
Veröffentlichung: 19.10.2005
Digitaler Kopierschutz: frei
Dateigrösse: 0.68 MB
Anzahl Seiten: 17
Jahr: 2005