Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Informatics in Schools: Contributing to 21st Century Education

  • E-Book (pdf)
  • 237 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
This book constitutes the refereed proceedings of the 5th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolutio... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 67.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

This book constitutes the refereed proceedings of the 5th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution and Perspectives, ISSEP 2011, held in Bratislava, Slovakia, in October 2011. The 20 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from 69 submissions. A broad variety of topics related to teaching informatics in schools is addressed ranging from national experience reports to paedagogical and methodological issues. The papers are organized in topical sections on informatics education - the spectrum of options, national perspectives, outreach programmes, teacher education, informatics in primary schools, advanced concepts of informatics in schools, as well as competitions and exams.

Produktinformationen

Titel: Informatics in Schools: Contributing to 21st Century Education
Untertitel: 5th International Conference, ISSEP 2011, Bratislava, Slovakia, October 26-29, 2011, Proceedings
Editor:
EAN: 9783642247224
ISBN: 978-3-642-24722-4
Digitaler Kopierschutz: Wasserzeichen
Format: E-Book (pdf)
Hersteller: Springer Berlin Heidelberg
Herausgeber: Springer-Verlag GmbH
Genre: Sachbuch
Anzahl Seiten: 237
Veröffentlichung: 10.11.2011
Jahr: 2015
Dateigrösse: 5.8 MB

Weitere Bände aus der Buchreihe "Theoretical Computer Science and General Issues"