Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Global Public Relations Handbook, Revised and Expanded Edition

  • E-Book (pdf)
  • 992 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Expanding on the theoretical framework for studying and practicing public relations around the world, The Global Public Relations ... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 117.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

Expanding on the theoretical framework for studying and practicing public relations around the world, The Global Public Relations Handbook, Expanded and Revised Edition extends the discussion in the first volume on the history, development, and current status of the public relations industry from a global perspective. This revised edition offerstwenty new chapters in addition to the original contents. It includesfourteen additional country- or regionally-focused chapters exploring public relations practice in Africa, Asia, Europe, and the Americas. Contributors use a theoretical framework to present information on the public relations industry in their countries and regions. They also focus on such factors as the status of public relations education in their respective countries and professionalism and ethics. Each country-specific chapter includes a case study typifying public relations practice in that country. Additional new chapters discuss political economy, activism, international public relations, and United Nations public affairs.

Produktinformationen

Titel: Global Public Relations Handbook, Revised and Expanded Edition
Untertitel: Theory, Research, and Practice
Editor:
EAN: 9780203889374
ISBN: 978-0-203-88937-4
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (pdf)
Herausgeber: Taylor & Francis
Genre: Werbung, Marketing
Anzahl Seiten: 992
Veröffentlichung: 08.01.2009
Jahr: 2009
Untertitel: Englisch