Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Guanxi and Business Strategy

  • E-Book (pdf)
  • 226 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
This book examines a topic of paramount importance to those doing business with China: the impact of personal relationships (guan... Weiterlesen
CHF 153.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

This book examines a topic of paramount importance to those doing business with China: the impact of personal relationships (guanxi) on business affairs. It shows that the commercial utilization of guanxi with suppliers, customers, competitors and authorities yields significant sustainable competitive advantages. Coverage also assesses guanxi-based business strategies in terms of compliance with legal and ethical standards.



Inhalt

The Guanxi System.- Guanxi-Based Business Strategies.- Discussion.

Produktinformationen

Titel: Guanxi and Business Strategy
Untertitel: Theory and Implications for Multinational Companies in China
Autor:
EAN: 9783790819564
ISBN: 978-3-7908-1956-4
Format: E-Book (pdf)
Hersteller: Physica-Verlag HD
Herausgeber: Physica-Verlag
Genre: Wirtschaft
Veröffentlichung: 10.06.2007
Digitaler Kopierschutz: Wasserzeichen
Dateigrösse: 2.99 MB
Anzahl Seiten: 226
Jahr: 2007

Weitere Bände aus der Buchreihe "Contributions to Management Science"