Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

A Risk-Benefit Perspective on Early Customer Integration

  • E-Book (pdf)
  • 244 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Customer integration in the early innovation phase, considered the method of choice in theory and practice, has shown unexpected ... Weiterlesen
CHF 106.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

Customer integration in the early innovation phase, considered the method of choice in theory and practice, has shown unexpected side effects that may even outweigh its recognized advantages. As a result, management needs to be able to assess in advance whether the involvement of customers will add overall value to an innovation project. This book develops a mathematical formula to support this decision.



Inhalt

Literature review of key issues.- Development of an analysis model for a risk-benefit balance.- Case studies on early customer integration.- Characteristics of successful early customer integration.- Managerial recommendations for advisable envisaged customer integration.- Conclusion.

Produktinformationen

Titel: A Risk-Benefit Perspective on Early Customer Integration
Autor:
EAN: 9783790819625
ISBN: 978-3-7908-1962-5
Format: E-Book (pdf)
Hersteller: Physica-Verlag HD
Herausgeber: Physica-Verlag
Genre: Wirtschaft
Veröffentlichung: 02.08.2007
Digitaler Kopierschutz: Wasserzeichen
Dateigrösse: 7.2 MB
Anzahl Seiten: 244
Jahr: 2007

Weitere Bände aus der Buchreihe "Contributions to Management Science"