Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Blended Learning: Educational Innovation for Personalized Learning

  • E-Book (pdf)
  • 352 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
This book constitutes the refereed proceedings of the 12th International Conference on Blended Learning, ICBL 2019, held in Hrade... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 78.00
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

This book constitutes the refereed proceedings of the 12th International Conference on Blended Learning, ICBL 2019, held in Hradec Kralove, Czech Republic, in July 2019.

The 28 papers presented were carefully reviewed and selected from 80 submissions. The papers are organized in topical sections named: personalized and adaptive learning; content development for blended learning; experience in blended learning; analytics and evaluation for blended learning; open educational resources; and pedagogical and psychological issues.



Inhalt

Personalized and adaptive learning.- Content development for blended learning.- Experience in blended learning.- Analytics and evaluation for blended learning.- Open educational resources.- Pedagogical and psychological issues.

Produktinformationen

Titel: Blended Learning: Educational Innovation for Personalized Learning
Untertitel: 12th International Conference, ICBL 2019, Hradec Kralove, Czech Republic, July 2-4, 2019, Proceedings
Editor:
EAN: 9783030215620
Digitaler Kopierschutz: Wasserzeichen
Format: E-Book (pdf)
Hersteller: Springer-Verlag GmbH
Genre: Sachbuch
Anzahl Seiten: 352
Veröffentlichung: 17.06.2019
Dateigrösse: 22.0 MB

Weitere Bände aus der Buchreihe "Lecture Notes in Computer Science"