Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Strategic Investment Decisions in Regulated Markets

  • Kartonierter Einband
  • 225 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Concentrating on Germany and the UK, Christian Wernick provides the reader with insights on the effects of different regulatory st... Weiterlesen
20%
95.00 CHF 76.00
Auslieferung erfolgt in der Regel innert 2 bis 4 Werktagen.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

Concentrating on Germany and the UK, Christian Wernick provides the reader with insights on the effects of different regulatory strategies, which take place under a common European regulatory framework. Combining theoretical analyses and empirical material a sophisticated and balanced picture on the coherences between regulation and investment behaviour in Germany's and the UK's broadband markets is presented.

Autorentext
Dr. Christian Wernick ist wissenschaftlicher Mitarbeiter von Prof. Dr. Dres. h.c. Arnold Picot am Institut für Information, Organisation und Management der Ludwig-Maximilians-Universität München.

Inhalt
Liberalisation and regulation in telecommunication markets Theoretical approaches to strategic investment decisions in regulated markets Development of a theoretical framework explaining dependencies and hierarchies in the regulatory environment Explorative case studies on strategic investment decisions and regulation in European broadband Findings on strategic investment decisions and regulation in European broadband

Produktinformationen

Titel: Strategic Investment Decisions in Regulated Markets
Untertitel: The Relationship Between Infrastructure Investments and Regulation in European Broadband
Autor:
Vorwort von:
EAN: 9783835008427
ISBN: 978-3-8350-0842-7
Format: Kartonierter Einband
Herausgeber: Dt. Universitätsvlg.
Genre: Management
Anzahl Seiten: 225
Gewicht: 360g
Größe: H210mm x B148mm
Veröffentlichung: 01.10.2007
Jahr: 2007
Auflage: 2007

Weitere Produkte aus der Reihe "Markt- und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations"