Bienvenue chez nous !
Logo Ex Libris
 Laissez-vous inspirer ! 

China's Schools in Flux

  • eBook (pdf)
  • 197 Nombre de pages
(0) Donner la première évaluation
Évaluations
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Afficher toutes les évaluations
This book, first published in 1979, is the detailed study that arose from the visit of the US State Education Leaders Delegation ... Lire la suite
Lisez confortablement vos ebooks dans l’appli gratuite Ex Libris Reader. Vous obtiendrez ici votre lien de téléchargement.
CHF 32.90
Download est disponible immédiatement
Informations sur les eBooks
Les eBooks conviennent également aux appareils mobiles (voir les instructions).
Les eBooks d'Ex Libris sont protégés contre la copie par ADOBE DRM: apprenez-en plus.
Pour plus d'informations, cliquez ici.
Commande avec livraison dans une succursale

Description

This book, first published in 1979, is the detailed study that arose from the visit of the US State Education Leaders Delegation to China in 1977. This visit observed and discussed the new directions in China's schools; the delegation was led by one of America's foremost philosophers of education, Ralph W. Tyler, and included leaders in the field of American education.



Contenu

1. Preface Jay Henderson 2. China's Education in Perspective Ronald N. Montaperto 3. Organisation and Structure Thomas C. Schmidt 4. Decision Making Frank B. Brouillet 5. Curriculum Gregory R. Anrig 6. Admissions Louis R. Smerling 7. Work and Study Calvin M. Frazier and Wilson Riles 8. Early Childhood Education Lillian Weber 9. Family and Community Involvement Grace C. Baisinger and Virginia Macy 10. Relevance to American Needs May F. Berry 11. Conclusions Ralph W. Tyler

Informations sur le produit

Titre: China's Schools in Flux
Sous-titre: Report by the State Education Leaders Delegation, National Committee on United States-China Relations
Auteur:
Code EAN: 9781351379304
ISBN: 978-1-351-37930-4
Protection contre la copie numérique: Adobe DRM
Format: eBook (pdf)
Editeur: Taylor & Francis
Genre: Ethnologie
nombre de pages: 197
Parution: 12.12.2017
Année: 2017
Sous-titre: Englisch