Bienvenue chez nous!
Logo Ex Libris

Progress in Tourism Marketing

  • Livre Relié
  • 296 Nombre de pages
(0) Donner la première évaluation
Évaluations
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Afficher toutes les évaluations
Aims to evaluate the contemporary progress of theoretical approaches to tourism marketing. This book also seeks to show the ways t... Lire la suite
CHF 145.00
Habituellement expédié sous 3 semaines.

Description

Aims to evaluate the contemporary progress of theoretical approaches to tourism marketing. This book also seeks to show the ways to further develop the concept of tourism marketing for application within tourist destinations and individual businesses, and evaluate its potential impact on performance improvement.

Informations sur le produit

Titre: Progress in Tourism Marketing
Éditeur:
Code EAN: 9780080450407
ISBN: 978-0-08-045040-7
Format: Livre Relié
Editeur: Taylor & Francis
Genre: Voyages
nombre de pages: 296
Poids: 744g
Taille: H242mm x B171mm x T24mm
Année: 2006

Évaluations

Vue d’ensemble

Mes évaluations

Évaluez cet article