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Zusatztext "For a readable! thought-provoking and challenging assessment of how to deliver value in digital markets! this is a recommended read." (European Centre for Customer Strategies! 21 February 2002) Informationen zum Autor MICHAEL BAYLER came into digital media in 1991 following a marketing career in entertainment in Europe, Asia, and the US. He held senior positions in electronic publishing and brand consulting, and founded a digital production company in 1996, prior to forming The e-Value Partnership with David. Mike specialises in marketing, communications and brand strategy for digital markets. DAVID STOUGHTON made the transition from television production to digital media in 1989, becoming operations director of AIM, one of the first UK new media agencies. He established his own consultancy, DSA, in 1996. David has formal training in project and technology management, and has consulted on an extensive range of large digital projects. Mike and David founded The e-Value Partnership in early 1999, to advise senior management on strategy and planning for digital business. Klappentext Das Internet ist unaufhaltsam auf dem Vormarsch. "Promiscuous Customers" ist ein praktischer und solider Leitfaden für die Gründung eines E-Business. Behandelt werden alle Fragen rund um die Strategieauswahl, Spezifikation, Planung und Implementierung. Das Buch bietet aber nicht nur Einblicke, sondern liefert auch das nötige Handwerkszeug für eine vertrauensvolle und flexible Unternehmensführung für die nächste Welle des E-Business. Diskutiert wird ein breites Spektrum an Schwerpunktthemen, wie z.B. die Analyse von Kundenwünschen über alle Kanäle, die Anpassung an einen multi-kulturellen und mehrsprachigen Markt und die kritische Betrachtung der neuen Geschäftsmodelle und ihrer Zukunftsaussichten. "Promiscuous Customers" ist ein ausgesprochen praxisorientiertes Buch. Es greift ausschließlich auf die Erkenntnisse und Erfahrungen von Experten aus der Praxis zurück (Theoretiker kommen hier nicht zu Wort!) und bietet ein ausgewogenes Verhältnis von theoretischer Darstellung und praktischer Anwendung. Die Autoren gehören zu Europas erfahrensten E-Strategen. Zusammenfassung Phones, TVa s, PDAa s, watches and even fridges are rapidly taking the place of the PC. Now Europea s proliferating channels and devices -- plus its multiple cultures and languages -- are writing tomorrowa s rules. Inhaltsverzeichnis Acknowledgements.Is This Book For You?Introduction.1 The Cold Heart of the Promiscuous Customer.2 The Paradox of the Invisible Brand.3 What's Wrong With the Internet?4 Modes, Purposes and Tasks.5 Meaning, Trust and Value.6 Taking Stock.7 The Marketspace--a New Paradigm for Value.8 The Key Drivers and Enablers of Marketspaces.9 Roles and Benefits in Marketspaces.10 Rules and Relationships in Marketspaces.11 The Return of Value to Digital Markets.Index....
Auteur
MICHAEL BAYLER came into digital media in 1991 following a marketing career in entertainment in Europe, Asia, and the US. He held senior positions in electronic publishing and brand consulting, and founded a digital production company in 1996, prior to forming The e-Value Partnership with David. Mike specialises in marketing, communications and brand strategy for digital markets. DAVID STOUGHTON made the transition from television production to digital media in 1989, becoming operations director of AIM, one of the first UK new media agencies. He established his own consultancy, DSA, in 1996. David has formal training in project and technology management, and has consulted on an extensive range of large digital projects. Mike and David founded The e-Value Partnership in early 1999, to advise senior management on strategy and planning for digital business.
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Das Internet ist unaufhaltsam auf dem Vormarsch. "Promiscuous Customers" ist ein praktischer und solider Leitfaden für die Gründung eines E-Business. Behandelt werden alle Fragen rund um die Strategieauswahl, Spezifikation, Planung und Implementierung. Das Buch bietet aber nicht nur Einblicke, sondern liefert auch das nötige Handwerkszeug für eine vertrauensvolle und flexible Unternehmensführung für die nächste Welle des E-Business. Diskutiert wird ein breites Spektrum an Schwerpunktthemen, wie z.B. die Analyse von Kundenwünschen über alle Kanäle, die Anpassung an einen multi-kulturellen und mehrsprachigen Markt und die kritische Betrachtung der neuen Geschäftsmodelle und ihrer Zukunftsaussichten. "Promiscuous Customers" ist ein ausgesprochen praxisorientiertes Buch. Es greift ausschließlich auf die Erkenntnisse und Erfahrungen von Experten aus der Praxis zurück (Theoretiker kommen hier nicht zu Wort!) und bietet ein ausgewogenes Verhältnis von theoretischer Darstellung und praktischer Anwendung. Die Autoren gehören zu Europas erfahrensten E-Strategen.
Résumé
Phones, TVa s, PDAa s, watches and even fridges are rapidly taking the place of the PC. Now Europea s proliferating channels and devices -- plus its multiple cultures and languages -- are writing tomorrowa s rules.
Contenu
Acknowledgements. Is This Book For You? Introduction. 1 The Cold Heart of the Promiscuous Customer. 2 The Paradox of the Invisible Brand. 3 What's Wrong With the Internet? 4 Modes, Purposes and Tasks. 5 Meaning, Trust and Value. 6 Taking Stock. 7 The Marketspace--a New Paradigm for Value. 8 The Key Drivers and Enablers of Marketspaces. 9 Roles and Benefits in Marketspaces. 10 Rules and Relationships in Marketspaces. 11 The Return of Value to Digital Markets. Index.