Bienvenue chez nous!
Logo Ex Libris

Mobile Phones as the Ultimate Shopping Assistants. Mobile Commerce in the Purchasing Process and its Impact on the Consumer Behavior
Anonym

Master's Thesis from the year 2015 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: ... Lire la suite
Couverture cartonnée, 124 Nombre de pages  Plus d'informations
CHF 55.90
Habituellement expédié sous 4 à 6 jours ouvrés.

Description

Master's Thesis from the year 2015 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1.7, University of Southern Denmark, language: English, abstract: The digitalization of the world increased during the last years rapidly in nearly all areas. The base for the dynamic development is caused by the mobile end devices especially by the Smartphone like-wise the increase of quality in the telecommunication infrastructure by contemporary decreasing prices. The needs and expectations of the consumer to mobile commerce by the help of a special investigation are examined. The situation approach as a success factor for mobile commerce is used due to the fact that mobile commerce is a fast developing marketing instrument and that more companies start to integrate the mobile channel in their multi-channel marketing. The research question assumes that mobile commerce influences the purchasing process and the consumer behavior likewise that mobile commerce has an impact in the customer journey. Therefore the research question on how the provider can support the consumer during the mobile shopping process is asked. In addition the question how the different clusters can operationally be connected by the help of the situation approach to make the most efficient customer journey will be illustrated.

Détails sur le produit

Titre: Mobile Phones as the Ultimate Shopping Assistants. Mobile Commerce in the Purchasing Process and its Impact on the Consumer Behavior
Auteur: Anonym
Code EAN: 9783668020313
ISBN: 978-3-668-02031-3
Format: Couverture cartonnée
Genre: Sciences politiques
nombre de pages: 124
Poids: 189g
Taille: H8mm x B210mm x T148mm
Année: 2015
Auflage: 1. Auflage.

Disponibilité en succursale

NPA, Lieu, Nom Aucun résultat n'a été trouvé. Veuillez indiquer un NPA ou une localité valide. Veuillez indiquer un NPA ou une localité. Cet article est disponible dans NUMBER succursale(s) Cet article n’est actuellement disponible que dans la boutique en ligne. NUMBER ex. disponibles Etat du stock actuellement indisponible. Carte détaillée Detailkarte in einem neuen Fenster anzeigen Itinéraire Route in einem neuen Fenster berechnen Adresse Téléphone Heures d’ouverture NUMBER ex. disponibles Pas en stock Trouvez la succursale la plus proche Il n'y a pas des magasins dans 20 km large
  • Saisissez dans le champ de recherche le NPA, la localité ou le nom d’une succursale
  • Cliquez sur la flèche à droite du champ de recherche
  • Sélectionnez une succursale dans la liste des résultats

Trouvez la succursale la plus proche avec votre mobile Lundi Mardi Mercredi Jeudi Vendredi Samedi Dimanche
Trouvez la succursale la plus proche
  • Saisissez dans le champ de recherche le NPA, la localité ou le nom d’une succursale
  • Cliquez sur la flèche à droite du champ de recherche
  • Sélectionnez une succursale dans la liste des résultats

Trouvez la succursale la plus proche avec votre mobile
Vus récemment
Effacer l’historique