Saisissez votre adresse de courriel ou votre numéro de mobile. Vous recevrez un lien direct pour télécharger notre appli gratuite Reader.
L’appli Ex Libris Reader est disponible pour iOS et pour Android. Vous trouverez ici de plus amples informations sur nos applis.
Texte du rabat
Discusses how a corporate reputation is acquired, maintained, and nurtured. The authors conclude that corporate leaders possess the power to "mould" investor perceptions and evaluations of their firms, providing the latest information on the issues.
Review of "Fortune" Corporate Reputation Studies; Academic Studies of Corporate Reputation - Origins and Effects; Survey of PR Practitioners and Specialists; Opinions of the CEO; Building a Good Reputation as a Help in Attracting Quality Workers; Building a Reputation for Quality of Products and Services; Financial Soundness and Corporation Reputation; Corporate Identity, Corporate Visibility and Reputation in the Community; Summary - Improving Corporate Reputation Now and in the Future - a Checklist.
Titre: | Shaping the Corporate Image |
Sous-titre: | An Analytical Guide for Executive Decision Makers |
Auteur: | |
Code EAN: | 9780899305646 |
ISBN: | 0899305644 |
Format: | Livre Relié |
nombre de pages: | 184 |
Poids: | 372g |
Taille: | H222mm x B145mm x T13mm |
Année: | 1992 |
Vous avez placé des articles dans votre panier lors d’une visite précédente. C’est pourquoi votre panier contient actuellement ces articles. |