Bienvenue chez nous !
Logo Ex Libris
 Laissez-vous inspirer ! 

Service Management Principles for Hospitality and Tourism

  • Couverture cartonnée
  • 290 Nombre de pages
(0) Donner la première évaluation
Évaluations
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Afficher toutes les évaluations
Provides an introduction to hospitality and tourism and discusses the role of communication in this sector. The book discusses foo... Lire la suite
CHF 145.00
Habituellement expédié sous 3 semaines.
Commande avec livraison dans une succursale

Description

Résumé
Provides an introduction to hospitality and tourism and discusses the role of communication in this sector. The book discusses food service management, marketing, quality management, customer satisfaction, the management of corporate travel and tourists, technology and networking, and challenges that lie ahead.

Informations sur le produit

Titre: Service Management Principles for Hospitality and Tourism
Auteur:
Code EAN: 9781774073131
ISBN: 978-1-77407-313-1
Format: Couverture cartonnée
Editeur: Arcler Education Inc
Genre: Economie
nombre de pages: 290
Poids: g
Taille: H229mm x B152mm
Année: 2019