Bienvenue chez nous !
Logo Ex Libris
 Laissez-vous inspirer ! 

Stop Advertising Start Branding

  • Livre Relié
  • 304 Nombre de pages
(0) Donner la première évaluation
Évaluations
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Afficher toutes les évaluations
New trade partnerships are opening up ini SE Asian countries and their governments can no longer protect local businesses from mor... Lire la suite
CHF 43.50
Habituellement expédié sous 3 semaines.
Commande avec livraison dans une succursale

Description

Résumé
New trade partnerships are opening up ini SE Asian countries and their governments can no longer protect local businesses from more aggressive and better financed international firms. This is the first book specially written for CEOs of small and large companies in Asia who want to build brands to make sure that they not only survive but thrive.

Informations sur le produit

Titre: Stop Advertising Start Branding
Auteur:
Code EAN: 9781785892509
ISBN: 978-1-78589-250-9
Format: Livre Relié
Editeur: Troubador Publishing
Genre: Publicité et marketing
nombre de pages: 304
Poids: 522g
Taille: H150mm x B223mm x T32mm
Année: 2016
Auflage: UK ed.