Bienvenue chez nous !
Logo Ex Libris
 Laissez-vous inspirer ! 

TIME FOR THINGS

  • Livre Relié
  • 352 Nombre de pages
(0) Donner la première évaluation
Évaluations
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Afficher toutes les évaluations
Texte du rabat Economists say there is a limit to what we gain by buying consumer goods. Americans say they want to work less. Yet... Lire la suite
CHF 65.00
Habituellement expédié sous 2 semaines.
Commande avec livraison dans une succursale

Description

Texte du rabat

Economists say there is a limit to what we gain by buying consumer goods. Americans say they want to work less. Yet we continue toiling away and use the proceeds to buy, buy, buy. Why? Stephen Rosenberg offers a novel theory, arguing that workers have learned to treat goods as stores of potential free time, legitimating endless wage work.

Informations sur le produit

Titre: TIME FOR THINGS
Sous-titre: Labor, Leisure, and the Rise of Mass Consumption
Auteur:
Code EAN: 9780674979512
ISBN: 978-0-674-97951-2
Format: Livre Relié
Editeur: Harvard University Press
Genre: Sociologie
nombre de pages: 352
Poids: 666g
Taille: H244mm x B165mm x T33mm
Année: 2021