Bienvenue chez nous!
Logo Ex Libris

Analysis and Evaluation of Success Factors and Synergistic Effects in M&A Transactions in the Technology, Media and Telecommunication Industry
Anonym

Bachelor Thesis from the year 2017 in the subject Business economics - Investment and Finance, grade: 1, , language: English, abst... Lire la suite
Couverture cartonnée, 60 Nombre de pages  Plus d'informations
CHF 34.90
Impression sur demande - l'exemplaire sera recherché pour vous.

Description

Bachelor Thesis from the year 2017 in the subject Business economics - Investment and Finance, grade: 1, , language: English, abstract: Mergers and acquisitions are one of the most used opportunities to combine businesses and achieve growth inorganically, despite a high failure rate. The main motive during transactions is the realization of synergies. To achieve those synergies, the mechanisms of those effects need to be evoked by certain success factors during the post-merger integration. A post-merger integration that is executed incorrectly is one of the main reasons why transactions go fail and synergies are not achieved. This thesis will examine synergies and success factors for the post-merger integration of mergers and acquisitions in the technology, media and telecommunication industry, focusing on the acquisition of Time Warner Inc. by AT&T Inc. The technology, media and telecommunication industry is currently flourishing, which is evidenced by an increasing number of transactions. Nevertheless, wireless and mobile giants like AT&T are under huge pressure in their traditional barriers of business and therefore depend on a new strategy to diversify outside their traditional barriers of business. For this purpose, AT&T aims at generating further growth in the video and entertainment market through the acquisition of Time Warner. AT&T would not only increase their growth but they would also build up a second foothold since their traditional business is stagnating. AT&T will become the leader in converging technology, media and telecommunication.

Détails sur le produit

Titre: Analysis and Evaluation of Success Factors and Synergistic Effects in M&A Transactions in the Technology, Media and Telecommunication Industry
Auteur: Anonym
Code EAN: 9783668513075
ISBN: 978-3-668-51307-5
Format: Couverture cartonnée
Genre: Economie
nombre de pages: 60
Poids: 100g
Taille: H4mm x B210mm x T148mm
Année: 2017
Auflage: 1. Auflage

Disponibilité en succursale

NPA, Lieu, Nom Aucun résultat n'a été trouvé. Veuillez indiquer un NPA ou une localité valide. Veuillez indiquer un NPA ou une localité. Cet article est disponible dans NUMBER succursale(s) Cet article n’est actuellement disponible que dans la boutique en ligne. NUMBER ex. disponibles Etat du stock actuellement indisponible. Carte détaillée Detailkarte in einem neuen Fenster anzeigen Itinéraire Route in einem neuen Fenster berechnen Adresse Téléphone Heures d’ouverture NUMBER ex. disponibles Pas en stock Trouvez la succursale la plus proche Il n'y a pas des magasins dans 20 km large
  • Saisissez dans le champ de recherche le NPA, la localité ou le nom d’une succursale
  • Cliquez sur la flèche à droite du champ de recherche
  • Sélectionnez une succursale dans la liste des résultats

Trouvez la succursale la plus proche avec votre mobile Lundi Mardi Mercredi Jeudi Vendredi Samedi Dimanche
Trouvez la succursale la plus proche
  • Saisissez dans le champ de recherche le NPA, la localité ou le nom d’une succursale
  • Cliquez sur la flèche à droite du champ de recherche
  • Sélectionnez une succursale dans la liste des résultats

Trouvez la succursale la plus proche avec votre mobile
Vus récemment
Effacer l’historique