Bienvenue chez nous!
Logo Ex Libris

Annual Review of Nursing Education Volume 3, 2005: Strategies for Teaching, Assessment, and Program Planning

Part of a series that presents innovations in nursing education. Focusing on the practice of teaching across settings, this review... Lire la suite
Couverture cartonnée, 440 Nombre de pages  Plus d'informations
CHF 109.00
Habituellement expédié sous 3 semaines.

Description

Part of a series that presents innovations in nursing education. Focusing on the practice of teaching across settings, this review is written for nurse educators in associate, baccalaureate, and graduate nursing programs, staff development, and education.

Texte du rabat

This series presents innovations in nursing education, written in an easy-to-read manner with a focus on practical information for teachers. Presented by the nurse eductors pioneering these advances and focused on the practice of teaching accross settings, this review is written for nurse educators in associate, baccalaureate, and graduate nursing programs, staff development, and continuing education. Volume 3 presents a rich array of strategies and experiences that can enrich your teaching.

Contenu

Part I: Our Students; Nursing Education for Students with Disabilities: Our Students, Our Teachers; Why and How We Should Address Student Incivility in Nursing Program; How to Learn, Not What to Learn: Three Strategies that Foster Lifelong Learning in Clinical Settings; Part II: Assessment and Evaluation; Part III: Innovation and Creativity in Teaching; Making the Transition from Teacher-Centered to Student-Centered Instruction: A Journey Taken by Two Educators; Promoting Critical Thinking Through Online Discussion; Part IV: Innovation and Creativity in Curriculum and Program Planning; Creating an Undergraduate Nursing Classroom Without Walls; Integrating Evidence-Based Practice into Nursing Curricula; Critical Analysis of "Culture" in Nursing Literature: Implications for Nursing Education in the United States; Accelerated Nursing Programs for Non-Nursing College Graduates; Rethinking Empathy in Nursing Education: Shifting to a Developmental View; Part V: Reflection: As Faculty...As Students; The Mirror as Metaphor for the Reflective Practitioner; Shadows and Corners: The Other Side of Journaling; Use of Faculty Reflection to Improve Teaching

Détails sur le produit

Titre: Annual Review of Nursing Education Volume 3, 2005: Strategies for Teaching, Assessment, and Program Planning
Éditeur: Marilyn H. Oermann Kathleen T. Heinrich
Code EAN: 9780826124463
ISBN: 978-0-8261-2446-3
Format: Couverture cartonnée
Editeur: Springer Pub Co
Genre: Guides pratiques
nombre de pages: 440
Poids: 581g
Taille: H227mm x B159mm x T22mm
Année: 2000

Disponibilité en succursale

NPA, Lieu, Nom Aucun résultat n'a été trouvé. Veuillez indiquer un NPA ou une localité valide. Veuillez indiquer un NPA ou une localité. Cet article est disponible dans NUMBER succursale(s) Cet article n’est actuellement disponible que dans la boutique en ligne. NUMBER ex. disponibles Etat du stock actuellement indisponible. Carte détaillée Detailkarte in einem neuen Fenster anzeigen Itinéraire Route in einem neuen Fenster berechnen Adresse Téléphone Heures d’ouverture NUMBER ex. disponibles Pas en stock Trouvez la succursale la plus proche Il n'y a pas des magasins dans 20 km large
  • Saisissez dans le champ de recherche le NPA, la localité ou le nom d’une succursale
  • Cliquez sur la flèche à droite du champ de recherche
  • Sélectionnez une succursale dans la liste des résultats

Trouvez la succursale la plus proche avec votre mobile Lundi Mardi Mercredi Jeudi Vendredi Samedi Dimanche
Trouvez la succursale la plus proche
  • Saisissez dans le champ de recherche le NPA, la localité ou le nom d’une succursale
  • Cliquez sur la flèche à droite du champ de recherche
  • Sélectionnez une succursale dans la liste des résultats

Trouvez la succursale la plus proche avec votre mobile
Vus récemment
Effacer l’historique