Bienvenue chez nous!
Logo Ex Libris

Not by the Seat of My Pants!
Anne G Nickerson

Texte du rabat ...A compelling, real-world story of the trials, transitions and leadership lessons of the call center supervisor..... Lire la suite
Couverture cartonnée, 196 Nombre de pages  Plus d'informations
CHF 25.50
Impression sur demande - l'exemplaire sera recherché pour vous.

Description

Texte du rabat

...A compelling, real-world story of the trials, transitions and leadership lessons of the call center supervisor...


The new superhero of the workplace is the supervisor. Why?


Supervising employees demands more time, energy, commitment and skill. Supervisors are literally caught in the cross-hairs of senior managers seeking better productivity, stakeholders demanding improved results, employees asserting their needs and customers, always, deserving more. This position mandates a series of skillful maneuvers that few come equipped to handle.


Not by the Seat of My Pants! is a compelling, real-world story of the trials, transitions and leadership lessons of the call center supervisor. It provides leaders, managers and new supervisors an inside look at the interplay of roles, goals and changing expectations that can thwart the efforts of even the most qualified candidates. Through its tips, techniques, tools and practical examples, this book helps readers identify what it really takes to be successful in this high pressure, high stress, high turnover job, and how to create the environment for enthusiastic, productive, satisfied employees. Written as a story, it holds the readers' attention long after the book is closed.

This creative book is enjoyable to read, easy to digest and loaded with wisdom and insight for supervisors, new and old. Bravo!
Brad Cleveland--President and CEO, Incoming Calls Management Institute (ICMI)


It made me re-examine how challenging the new supervisors' role really is--and how so much of the center's success hinges on their ability to transition quickly and avoid the landmines inherent in the job. It's a "must-read" for every supervisor!
Rhonda C. Proctor--Editor, Contact Professional magazine

Détails sur le produit

Titre: Not by the Seat of My Pants!
Sous-titre: Leadership Lessons for the Call Center Supervisor
Auteur: Anne G Nickerson
Code EAN: 9780595323661
ISBN: 0595323669
Format: Couverture cartonnée
nombre de pages: 196
Poids: 296g
Taille: H229mm x B152mm x T10mm
Année: 2004

Disponibilité en succursale

NPA, Lieu, Nom Aucun résultat n'a été trouvé. Veuillez indiquer un NPA ou une localité valide. Veuillez indiquer un NPA ou une localité. Cet article est disponible dans NUMBER succursale(s) Cet article n’est actuellement disponible que dans la boutique en ligne. NUMBER ex. disponibles Etat du stock actuellement indisponible. Carte détaillée Detailkarte in einem neuen Fenster anzeigen Itinéraire Route in einem neuen Fenster berechnen Adresse Téléphone Heures d’ouverture NUMBER ex. disponibles Pas en stock Trouvez la succursale la plus proche Il n'y a pas des magasins dans 20 km large
  • Saisissez dans le champ de recherche le NPA, la localité ou le nom d’une succursale
  • Cliquez sur la flèche à droite du champ de recherche
  • Sélectionnez une succursale dans la liste des résultats

Trouvez la succursale la plus proche avec votre mobile Lundi Mardi Mercredi Jeudi Vendredi Samedi Dimanche
Trouvez la succursale la plus proche
  • Saisissez dans le champ de recherche le NPA, la localité ou le nom d’une succursale
  • Cliquez sur la flèche à droite du champ de recherche
  • Sélectionnez une succursale dans la liste des résultats

Trouvez la succursale la plus proche avec votre mobile
Vus récemment
Effacer l’historique