Bienvenue chez nous!
Logo Ex Libris

Magnetic

  • Couverture cartonnée
  • 224 Nombre de pages
(0) Donner la première évaluation
Évaluations
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Afficher toutes les évaluations
Anne Bergeron is associate director of external affairs at the Dallas Museum of Art. Beth Tuttle is president and chief executive... Lire la suite
CHF 51.50
Habituellement expédié sous 3 semaines.

Description

Auteur

Anne Bergeron is associate director of external affairs at the Dallas Museum of Art. Beth Tuttle is president and chief executive officer of the Cultural Data Project.



Texte du rabat

Looks at socalled magnetic organizations, namely ones that combine a powerful internal alignment with a compelling vision so that they are able to attract critical resources, such as talented and committed employees, loyal audiences, engaged donors, and the financial capital required to sustain programmatic excellence and growth.

Informations sur le produit

Titre: Magnetic
Sous-titre: The Art and Science of Engagement
Auteur:
Code EAN: 9781933253831
ISBN: 978-1-933253-83-1
Format: Couverture cartonnée
Editeur: American Association of Museums
Genre: Histoire
nombre de pages: 224
Poids: 468g
Taille: H230mm x B164mm x T16mm
Année: 2013

Évaluations

Vue d’ensemble

Mes évaluations

Évaluez cet article