Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Infonomics and the Business of Free

  • Fester Einband
  • 198 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
"This book addresses the question of whether or not information has become a commodity and examines how infonomics and the "busin... Weiterlesen
CHF 203.00
Print on demand - Exemplar wird für Sie besorgt.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

Klappentext

"This book addresses the question of whether or not information has become a commodity and examines how infonomics and the "business of free" have changed the way companies must create and market their information to make it most accessible and valuable for their consumers"--Provided by publisher.

Produktinformationen

Titel: Infonomics and the Business of Free
Untertitel: Modern Value Creation for Information Services
Autor:
EAN: 9781466644540
ISBN: 1466644540
Format: Fester Einband
Anzahl Seiten: 198
Gewicht: 580g
Größe: H260mm x B183mm x T15mm
Jahr: 2013