Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Positive and Trusting Relationships with Children in Early Y
Jessica M. Johnson

A core text for Early Years Professional Status supporting candidates in building positive and trusting relationships with childre... Weiterlesen
Kartonierter Einband (Kt), 144 Seiten  Weitere Informationen
CHF 35.50
Auslieferung erfolgt in der Regel innert 3 Wochen.

Beschreibung

A core text for Early Years Professional Status supporting candidates in building positive and trusting relationships with children.

Autorentext

Jessica Johnson is Senior Lecturer in Early Years at Kingston University and currently Programme Leader for the Sector-Endorsed Foundation Degree in Early Years, Course Leader for the BA(Hons) 'top-up' in Early Years Education and Care, EYPS Senior Assessor and Project Leader for the Kingston, Merton and Richmond EYP Support Network. Rite of passage to this role started in the National Health Service, tuning in to babies, young children and their families at The Hospital for Sick Children, Great Ormond Street. They initiated ongoing curiosity in child development - specifically social and emotional relationships. Chameleon-like, she has experienced first-hand the challenges in creating positive, trusting relationships through roles in health, social care, education and as a mediator in the voluntary sector.



Klappentext

To attain EYPS, candidates must demonstrate that they can establish fair, respectful, trusting and constructive relationships with children. This book helps those on EYPS pathways to understand and develop these important relationships. It begins by examining trust as a key theme and goes on to discuss how to 'tune in' to individual children and how to 'tune out' or say goodbye. It gives practical advice on helping children build resilience and take risks. Positive relationships with children are examined within the context of relationships with others and the text also considers how practitioners can support other professionals in their setting.



Inhalt

Why trust? The key to positive relationships Time to tune-in ... and out Respect for self and others Understanding relationships with children in the context of professional boundaries Trusting relationships as a secure foundation for children's learning Supporting other Early Years practitioners to build positive relationships Reflection and learning as an Early Years Professional

Produktinformationen

Titel: Positive and Trusting Relationships with Children in Early Y
Untertitel: Setting
Autor: Jessica M. Johnson
EAN: 9781844454020
ISBN: 978-1-84445-402-0
Format: Kartonierter Einband (Kt)
Herausgeber: Learning Matters
Genre: Pädagogik
Anzahl Seiten: 144
Gewicht: 300g
Größe: H245mm x B171mm x T10mm
Jahr: 2010

Filialverfügbarkeit

PLZ, Ort, Name Es wurde kein Treffer gefunden. Bitte geben Sie eine gültige PLZ oder einen gültigen Ort ein. Bitte geben Sie eine PLZ oder einen Ort ein. Dieses Produkt ist in NUMBER Filialen verfügbar Dieses Produkt ist momentan nur im Online-Shop verfügbar. NUMBER Stk. verfügbar Kein aktueller Lagerbestand verfügbar. Detailkarte Detailkarte in einem neuen Fenster anzeigen Route berechnen Route in einem neuen Fenster berechnen Adresse Telefon Öffnungszeiten NUMBER Stk. verfügbar Nicht an Lager Die nächste Filiale finden Es gibt keine Geschäfte in 20 Kilometer Reichweite
  • Geben Sie die Postleitzahl, den Ortsnamen oder den Namen einer Filiale in das Suchfeld ein
  • Klicken Sie auf den "Pfeil"-Button, rechts neben dem Eingabefeld
  • Wählen Sie eine Filiale in der Trefferliste aus

Die nächste Filiale auch mobil finden Montag Dienstag Mittwoch Donnerstag Freitag Samstag Sonntag
Die nächste Filiale finden
  • Geben Sie die Postleitzahl, den Ortsnamen oder den Namen einer Filiale in das Suchfeld ein
  • Klicken Sie auf den "Pfeil"-Button, rechts neben dem Eingabefeld
  • Wählen Sie eine Filiale in der Trefferliste aus

Die nächste Filiale auch mobil finden
Zuletzt angesehen
Verlauf löschen