Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

The Typography Of Advertisements That Pay

  • Kartonierter Einband
  • 304 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
This scarce antiquarian book is a facsimile reprint of the original. Due to its age, it may contain imperfections such as marks, ... Weiterlesen
CHF 31.50
Print on demand - Exemplar wird für Sie besorgt.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

Klappentext

This scarce antiquarian book is a facsimile reprint of the original. Due to its age, it may contain imperfections such as marks, notations, marginalia and flawed pages. Because we believe this work is culturally important, we have made it available as part of our commitment for protecting, preserving, and promoting the world's literature in affordable, high quality, modern editions that are true to the original work.

Produktinformationen

Titel: The Typography Of Advertisements That Pay
Untertitel: How To Choose And Combine Type Faces (1917)
Autor:
EAN: 9781104405403
ISBN: 1104405407
Format: Kartonierter Einband
Herausgeber: Kessinger Publishing, LLC
Genre: Romane & Erzählungen
Anzahl Seiten: 304
Gewicht: 443g
Größe: H229mm x B152mm x T16mm
Jahr: 2009