Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Public Relations: The Basics

  • E-Book (epub)
  • 288 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Public Relations: The Basics is a highly readable introduction to one of the most exciting and fast-paced media industries. Both t... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 46.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.

Beschreibung

Public Relations: The Basics is a highly readable introduction to one of the most exciting and fast-paced media industries. Both the practice and profession of public relations are explored and the focus is on those issues which will be most relevant to those new to the field:The four key phases of public relations campaigns: research, strategy, tactics and evaluation.History and evolution of public relations.Basic concepts of the profession: ethics, professionalism and theoretical underpinnings.Contemporary international case studies are woven throughout the text ensuring that the book is relevant to a global audience. It also features a glossary and an appendix on first steps towards a career in public relations making this the book the ideal starting point for anyone new to the study of public relations.

Produktinformationen

Titel: Public Relations: The Basics
Autor:
EAN: 9781135089740
ISBN: 978-1-135-08974-0
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (epub)
Herausgeber: Taylor & Francis
Genre: Werbung, Marketing
Anzahl Seiten: 288
Veröffentlichung: 15.08.2013
Jahr: 2013
Untertitel: Englisch