Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II

  • E-Book (pdf)
  • 392 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
This volume illustrates the application of rhetorical theory and critical perspectives to explain public relations practices. It p... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 71.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

This volume illustrates the application of rhetorical theory and critical perspectives to explain public relations practices. It provides a systematic and coherent statement of the crucial guidelines and philosophical underpinnings of public relations. Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II addresses the rhetorical/critical tradition's contribution to the definition of public relations and PR practice, explores the role of PR in creating shared meaning in support of publicity and promotional organizational efforts, considers the tradition's contributions to risk, crisis, and issues dimensions of public relations, and highlights ethics, character, and responsible advocacy. It uses a rhetorical lens to provide practitioners with a sense of how their PR campaigns make a contribution to the organizational bottom line.

Produktinformationen

Titel: Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II
Editor:
EAN: 9780203874929
ISBN: 978-0-203-87492-9
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (pdf)
Herausgeber: Taylor & Francis
Genre: Lebensführung, Persönliche Entwicklung
Anzahl Seiten: 392
Veröffentlichung: 18.02.2009
Jahr: 2009
Untertitel: Englisch