Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Real VR - Immersive Digital Reality

  • E-Book (pdf)
  • 355 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
With the advent of consumer-market Virtual Reality (VR) technology, the next revolution in visual entertainment is already on the... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hiererhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 78.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

With the advent of consumer-market Virtual Reality (VR) technology, the next revolution in visual entertainment is already on the horizon: real VR will enable us to experience live-action movies, sports broadcasts, concert videos, etc. in true visual (and aural) immersion. This book provides a comprehensive overview of the algorithms and methods that make it possible to immerse into real-world recordings. It brings together the expertise of internationally renowned experts from academia and industry who present the state of the art in this fascinating, interdisciplinary new research eld. Written by and for scientists, engineers, and practitioners, this book is the de nitive reference for anyone interested in nding out about how to import the real world into head-mounted displays.



Inhalt

Capture, Reconstruction, and Representation of the Visual Real World for Virtual Reality.- Light Field video for Immersive Content Production.- Densely-sampled Light Field Reconstruction.- Multiview Panorama Alignment and Optical Flow Refinement.- Image-Based Scene Representation for Head-Motion Parallax in 360° Panoramas.- Viewpoint-Free Photography for Virtual Reality.- Hybrid Human Modeling: Making Volumetric Video Animatable.- Reconstructing 3D Human Avatars from Monocular Images.- State of the Art in Perceptual VR Displays.- Design and Characterization of Light Field and Holographic Near-eye Displays.- Subtle Visual Attention Guidance in VR.- Redirected Walking in VR.- Immersive Virtual Reality Audio Rendering Adapted to the Listener and the Room.- Immersive Learning in Real VR.- Interacting with Real Objects in Virtual Worlds.

Produktinformationen

Titel: Real VR - Immersive Digital Reality
Untertitel: How to Import the Real World into Head-Mounted Immersive Displays
Editor:
EAN: 9783030418168
Format: E-Book (pdf)
Hersteller: Springer International Publishing
Genre: Anwendungs-Software
Veröffentlichung: 10.03.2020
Digitaler Kopierschutz: Wasserzeichen
Dateigrösse: 84.84 MB
Anzahl Seiten: 355

Weitere Bände aus der Buchreihe "Lecture Notes in Computer Science"