Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Unsere Filialen sind wieder geöffnet! Weitere Informationen

Unsere Filialen sind wieder geöffnet und wir freuen uns auf Ihren Besuch. Bestellungen aus dem Online-Shop können wieder in den Filialen abgeholt werden. Wir arbeiten mit einem Schutzkonzept und den BAG-Verhaltensregeln. Wir freuen uns auf Sie und danken für Ihre Mithilfe. Weitere Informationen zu unseren Massnahmen finden Sie unter exlibris.ch/corona.

schliessen

Testing Too Much?

  • E-Book (epub)
  • 176 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
There is too much testing in American Public Schools that is robbing teachers of valuable instructional time. Some of it is manda... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 23.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

There is too much testing in American Public Schools that is robbing teachers of valuable instructional time. Some of it is mandatory, but the vast majority is not, and under the control of districts, schools and even teachers to reduce. Testing Too Much? provides a rationale and set of three models to use in cutting back on testing to reclaim valuable instructional time. It also includes a high school case study describing how the themes proposed in the book can be accomplished. Instructional time is a complex subject that is discussed in detail and the underlying research why it is so important, especially for disadvantaged children. To address how best to cut back on non-mandated testing there is a chapter, written in plain terms, on how to judge the value of a test. Three models are then discussed on how to approach cutting back on testing by as much as 25% that can recapture as much as ten days or more of instruction during a typical school year. The goal of the book is to help school leaders and teachers find ways, amongst current local testing practices, to cut back, improve their instruction and the educational experiences of their students.



Autorentext

By Philip A. Streifer; Barry Sheckley and Richard Ayers



Inhalt

Acknowledgements
Introduction
Chapter One: Accountability on Steroids: How we Got Here
Chapter Two: It's the Law… Helping Parents Choose Not to Opt Out
Chapter Three: What is the True Purpose of Schooling?
Chapter Four: What Makes for a Good Test?
Chapter Five: How to Cut Back on Testing - Three Models
Chapter Six: The Research on Why Time Matters
Chapter Seven: High School Case Study
Chapter Eight: The Pathway to a Positive Culture
Chapter Nine: What to Do with Reclaimed Instructional Time
Chapter Ten: Epilogue: A Retrospective

Produktinformationen

Titel: Testing Too Much?
Untertitel: A Principal's Guide to Cutting Back Testing and Reclaiming Instructional Time
Autor:
EAN: 9781475833683
ISBN: 978-1-4758-3368-3
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (epub)
Herausgeber: Rowman & Littlefield Publishers
Genre: Unterrichtsvorbereitung
Anzahl Seiten: 176
Veröffentlichung: 17.05.2017
Jahr: 2017
Untertitel: Englisch
Dateigrösse: 1.9 MB