Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Marketing Research

  • E-Book (pdf)
  • 1064 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Working as a marketing researcher is an intellectually stimulating, engaging and creative occupation. Malhotra and Birks have long... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 57.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.

Beschreibung

Working as a marketing researcher is an intellectually stimulating, engaging and creative occupation. Malhotra and Birks have long been regarded as offering the most applied, comprehensive and authoritative commentary on European Marketing Research, helping students to build a clear understanding of how to:diagnose and direct research questions that will support marketing decision making, appreciate what excellent research design means, utilise data collection techniques, qualitative and quantitative methods and forms of analysis, manage the ethical dilemmas and social and cultural issues faced by researchers in todays global, online world, integrate new developments in social media research with traditional marketing research methods.

Produktinformationen

Titel: Marketing Research
Autor:
EAN: 9780273725862
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (pdf)
Hersteller: Pearson Education Limited
Genre: Werbung, Marketing
Anzahl Seiten: 1064
Veröffentlichung: 17.09.2013
Zuletzt angesehen
Verlauf löschen