Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Language in the Schools

  • E-Book (pdf)
  • 296 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Language in the Schools: Integrating Linguistic Knowledge Into K-12 Teaching addresses two important questions:*What aspects of li... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 72.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

Language in the Schools: Integrating Linguistic Knowledge Into K-12 Teaching addresses two important questions:*What aspects of linguistic knowledge are most useful for teachers to know?*What kinds of activities and projects are most effective in introducing those aspects of linguistic knowledge to K-12 students?The volume focuses on how basic linguistic knowledge can inform teachers' approaches to language issues in the multicultural, linguistically diverse classroom. The text also includes examples of practical applications of language awareness to pedagogy, assessment, and curriculum construction, which support the current goals of language arts, bilingual, and ESL education.Language in the Schools: Integrating Linguistic Knowledge Into K-12 Teaching contributes to the resources on linguistics and education by taking prospective teachers beyond basic linguistics to ways in which linguistics can productively inform their teaching and raise their students' awareness of language. It is intended as a text for students in teacher education programs who have a basic knowledge of linguistics.

Produktinformationen

Titel: Language in the Schools
Untertitel: Integrating Linguistic Knowledge Into K-12 Teaching
Editor:
EAN: 9781410613219
ISBN: 978-1-4106-1321-9
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (pdf)
Herausgeber: Taylor & Francis
Genre: Pädagogik
Anzahl Seiten: 296
Veröffentlichung: 31.08.2005
Jahr: 2005
Untertitel: Englisch