Jetzt 20% Rabatt auf alle English Books. Jetzt in über 4 Millionen Büchern stöbern und profitieren!
Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Interactive Decision Aids in E-Commerce

  • E-Book (pdf)
  • 250 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
This book gives recommendations on which interactive decision aids to offer in webstores. Interactive decision aids are tools tha... Weiterlesen
CHF 153.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

This book gives recommendations on which interactive decision aids to offer in webstores. Interactive decision aids are tools that help online shoppers to compare and evaluate product information. Consumers can, for instance, exclude products that do not meet certain criteria, they can highlight certain information or they can assign ratings of different kinds. Interactive decision aids are important, because finding the preferred product in a short amount of time increases both the customers' satisfaction and, in turn, the sales volume.This book includes a detailed description of decision aids, closely studies how decision aids are related to the decision behavior of customers, and develops a comprehensive system of decision aids, which is very flexible, increases both customer satisfaction and confidence, and can be used intuitively. The close link between typical behaviors and the decision aids allows webstores to learn about customers' decision-making behavior by using a simple click stream analysis. The book is written in an easy-to-read style and provides both practical recommendations and knowledge about consumer behavior



Inhalt
Analysis of Decision-Making Behaviour.- Decision Support with Interactive Decision Aids.

Produktinformationen

Titel: Interactive Decision Aids in E-Commerce
Autor:
EAN: 9783790827699
ISBN: 978-3-7908-2769-9
Format: E-Book (pdf)
Hersteller: Physica-Verlag HD
Herausgeber: Physica-Verlag
Genre: Wirtschaft
Veröffentlichung: 23.12.2011
Digitaler Kopierschutz: Wasserzeichen
Dateigrösse: 10.1 MB
Anzahl Seiten: 250
Jahr: 2011

Weitere Bände aus der Buchreihe "Contributions to Management Science"