Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Artificial Intelligence for Games

  • E-Book (pdf)
  • 872 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Creating robust artificial intelligence is one of the greatest challenges for game developers, yet the commercial success of a gam... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 138.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

Creating robust artificial intelligence is one of the greatest challenges for game developers, yet the commercial success of a game is often dependent upon the quality of the AI. In this book, Ian Millington brings extensive professional experience to the problem of improving the quality of AI in games. He describes numerous examples from real games and explores the underlying ideas through detailed case studies. He goes further to introduce many techniques little used by developers today. The book's associated web site contains a library of C++ source code and demonstration programs, and a complete commercial source code library of AI algorithms and techniques.",Artificial Intelligence for Games - 2nd edition", will be highly useful to academics teaching courses on game AI, in that it includes exercises with each chapter. It will also include new and expanded coverage of the following: AI-oriented gameplay, Behavior driven AI, Casual games (puzzle games).

Produktinformationen

Titel: Artificial Intelligence for Games
Autor:
EAN: 9780080885032
ISBN: 978-0-08-088503-2
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (pdf)
Herausgeber: Crc Press
Genre: Bildende Kunst
Anzahl Seiten: 872
Veröffentlichung: 05.10.2012
Jahr: 2009
Untertitel: Englisch