Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Explaining Consumer Choice

  • E-Book (pdf)
  • 256 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
This book is the most up-to-date account of research based on the Behavioural Perspective Model of consumer choice. Foxall's ... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 106.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

This book is the most up-to-date account of research based on the Behavioural Perspective Model of consumer choice. Foxall's contribution is explored in relation to marketing management, the adoption of innovations and further research in consumer behaviour. It is a major contribution to consumer research and marketing theory.

Autorentext
GORDON R. FOXALL is Distinguished Research Professor at Cardiff University, UK. He is a graduate of the Universities of Birmingham (PhD business) and Strathclyde (PhD psychology), and holds a higher doctorate of the University of Birmingham (DSocSc). He is a Fellow of both the British Psychological Society (FBPsS) and the British Academy of Management (FBAM), and an Academician of the Academy of Learned Societies for the Social Sciences (AcSS).


Inhalt
What We Have To Explain Coming to Terms with Intentionality Consumer Choice Inside Out Consumer Choice in Process Implications for Marketing Management and Public Policy

Produktinformationen

Titel: Explaining Consumer Choice
Autor:
EAN: 9780230599796
ISBN: 978-0-230-59979-6
Digitaler Kopierschutz: Wasserzeichen
Format: E-Book (pdf)
Herausgeber: Palgrave Macmillan
Genre: Wirtschaft
Anzahl Seiten: 256
Veröffentlichung: 27.06.2007
Jahr: 2007
Untertitel: Englisch
Dateigrösse: 1.7 MB