Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Media & Values

  • E-Book (epub)
  • 404 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Media & Values' provides a major empirical investigation into the moral performance of the media. Based on 22 focus groups, three ... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 44.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.

Beschreibung

Media & Values' provides a major empirical investigation into the moral performance of the media. Based on 22 focus groups, three nationally representative questionnaire surveys and interviews with senior media personnel and regulators, this book charts the changing position of the media as a moral voice representing ways in which we live. A central theme of the study is how television has lost moral authority to pronounce on the way we should live and instead has increasingly reflected, and given visibility to, the values and norms of a variety of social groups. The book examines not just the lack of moral certainty that has overtaken television, but the lack of moral certainty of the audience in discussing social, moral and political issues. Particular attention is also given to the whole question of privacy in modern society and the performance of the media in intruding into private performances.

Produktinformationen

Titel: Media & Values
Untertitel: Intimate Transgressions in a Changing Moral and Cultural Landscape
Autor:
EAN: 9781841502175
ISBN: 978-1-84150-217-5
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (epub)
Herausgeber: Intellect Books Ltd
Genre: Medien, Kommunikation
Anzahl Seiten: 404
Veröffentlichung: 01.01.2008
Jahr: 2008
Auflage: 1. Auflage
Untertitel: Englisch
Dateigrösse: 1.1 MB