Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Reconfiguring Public Relations

  • E-Book (pdf)
  • 200 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Innovative and timely, this PR book is the first to address environmental questions within the context of global business. An exc... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 39.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.

Beschreibung

Innovative and timely, this PR book is the first to address environmental questions within the context of global business. An excellent counterpoint to the existing US-oriented literature on this topic, here the authors set out ways to equip public relations to respond to and re-imagine itself in the light of current major forecasts and trends for



Zusammenfassung
This book reconfigures the field of public relations so that it can better engage with the changing world of the 21st century. It identifies the virtual absence of contemporary theories that are core in other disciplines and fills the gap by integrating critical, postmodern, poststructural, postcolonial and other relevant theories into public relations. Reconfiguring Public Relations reenergises thinking about diversity through equity and in terms of business enterprise and environmental sustainability. It makes the case for more equitable diversity strategies in an era of increasing globalisation and establishes their relevance to organisational identity and core values. The book clarifies the present by taking a look back at the past and projecting forward to possible futures, including scenarios.

Produktinformationen

Titel: Reconfiguring Public Relations
Untertitel: Ecology, Equity and Enterprise
Autor:
EAN: 9781134161119
ISBN: 978-1-134-16111-9
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (pdf)
Herausgeber: Taylor & Francis
Genre: Wirtschaft
Anzahl Seiten: 200
Veröffentlichung: 24.05.2007
Jahr: 2001
Untertitel: Englisch