Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Available Means of Persuasion, The

  • E-Book (epub)
  • 256 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
From the beginning, rhetoric has been a productive and practical art aimed at preparing citizens to participate in communal life.... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 21.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.

Beschreibung

From the beginning, rhetoric has been a productive and practical art aimed at preparing citizens to participate in communal life. Possibilities for this participation are continually evolving in light of cultural and technological changes. The Available Means of Persuasion: Mapping a Theory and Pedagogy of Multimodal Public Rhetoric explores the ways that public rhetoric has changed due to emerging technologies that enable us to produce, reproduce, and distribute compositions that integrate visual, aural, and alphabetic elements. David M. Sheridan, Jim Ridolfo, and Anthony J. Michel argue that to exploit such options fully, rhetorical theory and pedagogy need to be reconfigured.



Autorentext

David M. Sheridan is an assistant professor in Michigan State University's Residential College in the Arts and Humanities, where he teaches courses on writing, creativity, technology, and media.

Produktinformationen

Titel: Available Means of Persuasion, The
Untertitel: Mapping a Theory and Pedagogy of Multimodal Public Rhetoric
Autor:
EAN: 9781602353114
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (epub)
Hersteller: Parlor Press, LLC
Genre: Sprach- und Literaturwissenschaft
Anzahl Seiten: 256
Veröffentlichung: 19.03.2012
Zuletzt angesehen
Verlauf löschen