Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Enterprise-Wide Strategic Management

  • E-Book (pdf)
  • 526 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
In today's highly competitive and dynamic business environments, corporations can no longer afford to rely on the static stra... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 77.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.

Beschreibung

In today's highly competitive and dynamic business environments, corporations can no longer afford to rely on the static strategic management constructs of the past. Enterprise-wide Strategic Management is a leading-edge work that shows how business leaders can take better advantage of their opportunities by taking a broader perspective of the world in which they operate. David Rainey advocates a holistic approach to the business environment, arguing that managers must work with all stakeholders, both internal and external, to create long-term success. Including numerous case studies featuring global corporations and small- and medium-sized enterprises (SMEs), the book provides guidance and support in formulating, developing, and implementing business strategies and action plans. It also includes advice on how to develop and deploy strategic management systems, management constructs, and organizational structures. This gives executives, strategic leaders, professionals, and practitioners the tools they need to create value and achieve sustainable success.

Produktinformationen

Titel: Enterprise-Wide Strategic Management
Untertitel: Achieving Sustainable Success through Leadership, Strategies, and Value Creation
Autor:
EAN: 9780511687532
ISBN: 978-0-511-68753-2
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (pdf)
Herausgeber: Cambridge University Press
Genre: Wirtschaft
Anzahl Seiten: 526
Veröffentlichung: 03.12.2009
Jahr: 2009
Untertitel: Englisch