Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Retail Marketing Management

  • E-Book (pdf)
  • 472 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
For undergraduate and postgraduate courses in Retail Marketing and Marketing Management, and HND Retail Marketing. The second edi... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 42.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.

Beschreibung

For undergraduate and postgraduate courses in Retail Marketing and Marketing Management, and HND Retail Marketing. The second edition of this highly successful text offers a unique approach that combines retail marketing theory with the newer retail concepts and international examples. Building on the first edition this text starts by looking at the nature of retailing as an activity, then introduces retail marketing, followed by a discussion of consumer behaviour, the retail marketing mix, and other important issues such as location strategies, branding, the application of IT and ethics. This text takes an integrated approach to explaining the process of internationalisation, and the inclusion of plenty of international examples reinforces this approach.
This book is seen as one of the few that fully integrates retailing and marketing.

Produktinformationen

Titel: Retail Marketing Management
Autor:
EAN: 9781405870313
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (pdf)
Hersteller: Pearson HigherEducation
Genre: Wirtschaft
Anzahl Seiten: 472
Veröffentlichung: 04.11.2002
Dateigrösse: 5.4 MB
Zuletzt angesehen
Verlauf löschen