Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Content is King

  • E-Book (epub)
  • 192 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
A growing number of information providers are now online, and as a result being able to produce copy that is suitable for an onlin... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 43.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.

Beschreibung

A growing number of information providers are now online, and as a result being able to produce copy that is suitable for an online readership is of increasing importance. In this text the basic principles of copywriting are covered, along with more specific guidance on writing for online sources. The differences between writing for online and offline are highlighted to enable the reader to distinguish between the two and consequently write the best form of copy for the end source.Different sources of online content require different approaches, and therefore the author takes a structured approach, taking each of these channels in turn, for example writing for web sites, writing for email, ezines and newsletters, writing for search engines, and writing for online ads. By approaching each topic individually, specific guidance is provided enabling the reader to be properly equipped with the tools required to write the most appropriate copy for the task in hand.

Produktinformationen

Titel: Content is King
Autor:
EAN: 9781136414381
ISBN: 978-1-136-41438-1
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (epub)
Herausgeber: Taylor & Francis
Genre: Wirtschaft
Anzahl Seiten: 192
Veröffentlichung: 23.05.2012
Jahr: 2012
Untertitel: Englisch