Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Brand Equity & Advertising

  • E-Book (epub)
  • 390 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
The tenth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in San Francisco focused on branding -- a subject generating ... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 76.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.

Beschreibung

The tenth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in San Francisco focused on branding -- a subject generating intense interest both in academia and in the ",real world.", The principle theory behind these conferences is that much can be gained by joining advertising and marketing professionals with academic researchers in advertising. Professionals can gain insight into the new theories, measurement tools and empirical findings that are emerging, while academics are stimulated by the insights and experience that professionals describe and the research questions that they pose. This book consists of papers delivered by experts from academia and industry discussing issues regarding the role of advertising in the establishment and maintenance of brand equity -- making this volume of interest to advertising and marketing specialists, as well as consumer and social psychologists.

Produktinformationen

Titel: Brand Equity & Advertising
Untertitel: Advertising's Role in Building Strong Brands
Editor:
Autor:
EAN: 9781317759829
ISBN: 978-1-317-75982-9
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (epub)
Herausgeber: Taylor & Francis
Genre: Wirtschaft
Anzahl Seiten: 390
Veröffentlichung: 31.10.2013
Jahr: 2013
Untertitel: Englisch