Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Understanding Digital Marketing

  • E-Book (epub)
  • 464 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
The world of digital media is changing at a phenomenal pace. Constantly evolving technologies are transforming not just how we acc... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 22.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.

Beschreibung

The world of digital media is changing at a phenomenal pace. Constantly evolving technologies are transforming not just how we access our information but how we interact and communicate with one another on a global scale. Understanding Digital Marketing is a practical, no-nonsense guide to web-marketing, the rules of new media and researching the new generation of digital consumers. Clear, informative and entertaining, it covers key topics such as search marketing, social media, Google, mobile marketing, affiliate marketing, email marketing, performance marketing, customer engagement and digital marketing strategies. One of the best-selling books in the industry, this fourth edition of Understanding Digital Marketing has been thoroughly revised with more information, fresh examples and case studies, and the latest developments in the industry. Complete with in-depth insider accounts of digital marketing successes from internationally recognised brands and digital marketing campaigns, it is essential reading for both practitioners and students alike.

Autorentext

Damian Ryan



Inhalt

    • Chapter - 01: Digital Marketing... The Origin of...;
    • Chapter - 02: Have a Plan and Stick to it... Strategy!;
    • Chapter - 03: Crouch, Touch, Pause... Engage...;
    • Chapter - 04: Search - Being Found Online;
    • Chapter - 05: Understanding Social Media;
    • Chapter - 06: Understanding E-Mail Marketing;
    • Chapter - 07: Understanding Mobile Marketing;
    • Chapter - 08: Content Marketing and Native Advertising;
    • Chapter - 09: Understanding Programmatic;
    • Chapter - 10: All About Video;
    • Chapter - 11: Understanding Online PR;
    • Chapter - 12: Understanding Performance Marketing;
    • Chapter - 13: Understanding The IoT;
    • Chapter - 14: Optimizing The Customer and User Experience;
    • Chapter - 15: The Future of Digital Marketing;
    • Chapter - 16: Three Online-Only Bonus Chapters and Three Online-Only Contributor Views

Produktinformationen

Titel: Understanding Digital Marketing
Untertitel: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation
Autor:
EAN: 9780749478445
ISBN: 978-0-7494-7844-5
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Format: E-Book (epub)
Herausgeber: Kogan Page
Genre: Wirtschaft
Anzahl Seiten: 464
Veröffentlichung: 03.11.2016
Jahr: 2016
Auflage: 4. Auflage
Untertitel: Englisch
Dateigrösse: 5.7 MB
Zuletzt angesehen
Verlauf löschen