Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Competing against Multinationals in Emerging Markets

  • E-Book (pdf)
  • 134 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Competing against Multinationals in Emerging Markets provides a comprehensive set of lessons which successful small firms have ado... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 57.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.

Beschreibung

Competing against Multinationals in Emerging Markets provides a comprehensive set of lessons which successful small firms have adopted in order to survive and prosper in an increasingly hostile competitive manufacturing sector where large firms are mostly dominant.

Densil A. Williams is Professor of International Business and Executive Director of the Mona School of Business and Management at University of the West Indies, Jamaica.

Autorentext
Densil A. Williams is Professor of International Business and Executive Director of the Mona School of Business and Management at University of the West Indies, Jamaica.

Inhalt
1. Introduction  2. Spur Tree Spices 3. Yono Industries  4. Island Moldings 5. Hot Mama's 6. Perishables Jamaica Ltd 7. Caribbean Flavors and Fragrances  8. Conclusions and Lessons Learnt

Produktinformationen

Titel: Competing against Multinationals in Emerging Markets
Untertitel: Case Studies of SMEs in the Manufacturing Sector
Autor:
EAN: 9781137500328
ISBN: 978-1-137-50032-8
Digitaler Kopierschutz: Wasserzeichen
Format: E-Book (pdf)
Herausgeber: Palgrave Pivot
Genre: Wirtschaft
Anzahl Seiten: 134
Veröffentlichung: 10.12.2014
Jahr: 2014
Untertitel: Englisch
Dateigrösse: 0.9 MB