Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Trust, Social Relations and Engagement

  • E-Book (pdf)
  • 231 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Explains how all institutions have to turn their relationship with stakeholders into a 'social' one, which involves desi... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 119.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.

Beschreibung

Explains how all institutions have to turn their relationship with stakeholders into a 'social' one, which involves designing new Trust and Engagement strategies. A specific indication on how to build and measure value out of these strategies is offered by the innovative 'Value for Engagement Model'.

Autorentext
DONATELLA PADUA Adjunct Professor of Sociology and of Methods of Analysis of the Complex Society, at the University for Foreigners of Perugia, Italy. She is also Researcher in Sociology and Scientific Director of Intelligent Positioning Research Centre, UK. She has a Degree in Business Administration from the University 'La Sapienza' of Rome, Italy and a PhD in Science of Education.


Inhalt
List of Tables List of Figures Foreword Acknowledgements Introduction PART I: THE INTERNET AGE Society in the Internet Age Forms of Aggregation on the Web: Social Networks and Communities New Models of Social Intelligence The Internet Organizational Realm PART II: TRUST AND ENGAGEMENT Digital Society and Trust Value for Engagement Value Creation on the Web: a Vision PART III: HOW TO GENERATE ENGAGEMENT VIA BUILDING TRUST The Value for Engagement Model Value for Engagement Mapping: a Case Study Conclusion

Produktinformationen

Titel: Trust, Social Relations and Engagement
Untertitel: Understanding Customer Behaviour on the Web
Autor:
EAN: 9780230391253
ISBN: 978-0-230-39125-3
Digitaler Kopierschutz: Wasserzeichen
Format: E-Book (pdf)
Herausgeber: Palgrave Macmillan
Genre: Wirtschaft
Anzahl Seiten: 231
Veröffentlichung: 31.07.2012
Jahr: 2012
Untertitel: Englisch
Dateigrösse: 1.2 MB