Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Total Quality Service

  • E-Book (pdf)
  • 336 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Total Quality Service rises to the business challenge of the 90s. It explains in the most concise terms possible the principles o... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hier erhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 123.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.

Beschreibung

Total Quality Service rises to the business challenge of the 90s. It explains in the most concise terms possible the principles of TQS. The research stands-most unhappy customers do not complain. Instead, they never again buy from businesses that just once left them unsatisfied. What then is TQS? In the simplest terms, it is the true commitment to operationalizing the concept of customer focus, establishing service performance standards, measuring performance against benchmarks, recognizing and rewarding exemplary behavior, and maintaining enthusiasm for the customer at all times. Companies that do not provide quality service not only won't compete-they won't exist. Let Total Quality Service put you and your employees on the cutting edge of customer satisfaction.



Inhalt

Quality
General Overview
The Gurus' Definition
Functional Characteristics of the Term Quality
Product versus Service
Overview

Produktinformationen

Titel: Total Quality Service
Untertitel: Principles, Practices, and Implementation
Autor:
EAN: 9781351407694
Digitaler Kopierschutz: frei
Format: E-Book (pdf)
Hersteller: Taylor & Francis Ltd.
Genre: Wirtschaft
Anzahl Seiten: 336
Veröffentlichung: 12.12.2018
Dateigrösse: 26.3 MB