Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Strategy is Digital

  • E-Book (pdf)
  • 144 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
This book presents strategies and practices to allow everyday companies to cope with the fundamentally changing landscape of busi... Weiterlesen
CHF 59.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

This book presents strategies and practices to allow everyday companies to cope with the fundamentally changing landscape of business models and to take advantage of the huge business opportunities arising from the advent of big data. It develops several case studies from companies in traditional industries like LEGO, Yamato and Mediq, but also examines small start-ups like Space Tango, which is partnering with major multinationals to develop new business models using big data. The book argues that businesses need to adapt and embark on their big data journey, helps them take the first step, and guides them along their way. It presents successful examples and deducts essential takeaway lessons from them, equipping executives to capitalize on big data and enabling them to make intelligent decisions in the big data transformation, giving their companies an essential competitive edge.



Inhalt
Introduction.- From Digital Strategy to Strategy is Digital.- Serialization in the Pharmaceutical Industry.- The Omnichain.- Biles or Drones to the Consumer: The Logistical Challenge of the Last Mile.- New Business Models: Rocket Science.- Conclusions.    

Produktinformationen

Titel: Strategy is Digital
Untertitel: How Companies Can Use Big Data in the Value Chain
Autor:
EAN: 9783319311326
ISBN: 978-3-319-31132-6
Format: E-Book (pdf)
Hersteller: Springer International Publishing
Herausgeber: Springer
Genre: Wirtschaft
Veröffentlichung: 01.06.2016
Digitaler Kopierschutz: Wasserzeichen
Dateigrösse: 7.22 MB
Anzahl Seiten: 144
Jahr: 2016

Weitere Bände aus der Buchreihe "Management for Professionals"