Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Blended Learning. Enhancing Learning Success

  • E-Book (pdf)
  • 440 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
This book constitutes the refereed proceedings of the 11th International Conference on Blended Learning, ICBL 2018, held in Osaka... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hiererhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 87.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

This book constitutes the refereed proceedings of the 11th International Conference on Blended Learning, ICBL 2018, held in Osaka, Japan, in July/ August 2018.

The 35 papers presented were carefully reviewed and selected from 94 submissions. The papers are organized in topical sections named: Experiences in Blended Learning, Content Development for Blended Learning, Assessment for Blended Learning, Computer-Support Collaborative Learning, Improved Flexibility of Learning Processes, Open Educational Resources, and Pedagogical and Psychological Issues.



Inhalt

Experiences in Blended Learning.- Content Development for Blended Learning.- Assessment for Blended Learning.- Computer-Support Collaborative Learning.- Improved Flexibility of Learning Processes.- Open Educational Resources.- Pedagogical and Psychological Issues.

Produktinformationen

Titel: Blended Learning. Enhancing Learning Success
Untertitel: 11th International Conference, ICBL 2018, Osaka, Japan, July 31- August 2, 2018, Proceedings
Editor:
EAN: 9783319945057
Digitaler Kopierschutz: Wasserzeichen
Format: E-Book (pdf)
Hersteller: Springer International Publishing
Genre: Sachbuch
Anzahl Seiten: 440
Veröffentlichung: 21.07.2018
Dateigrösse: 26.1 MB

Weitere Bände aus der Buchreihe "Theoretical Computer Science and General Issues"