Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Blended Learning: Aligning Theory with Practices

  • E-Book (pdf)
  • 388 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
This book constitutes the refereed proceedings of the 9th International Conference on Blended Learning, ICBL 2016, held in Beijin... Weiterlesen
E-Books ganz einfach mit der kostenlosen Ex Libris-Reader-App lesen. Hiererhalten Sie Ihren Download-Link.
CHF 75.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

This book constitutes the refereed proceedings of the 9th International Conference on Blended Learning, ICBL 2016, held in Beijing, China, in July 2016. The conference is formerly known as International Conference on Hybrid Learning (ICHL)

The 34 papers presented were carefully reviewed and selected from 61 submissions. The selected papers cover various aspects on collaborative and interactive learning, content development, open and flexible learning, assessment and evaluation, pedagogical and psychological issues, experience in blended learning, and strategies and solutions.



Inhalt

Collaborative and Interactive Learning.- Content Development.- Open and Flexible Learning.- Assessment and Evaluation.- Pedagogical and Psychological Issues.- Experience in Blended Learning.- Strategies and Solutions.

Produktinformationen

Titel: Blended Learning: Aligning Theory with Practices
Untertitel: 9th International Conference, ICBL 2016, Beijing, China, July 19-21, 2016, Proceedings
Editor:
EAN: 9783319411651
Digitaler Kopierschutz: Wasserzeichen
Format: E-Book (pdf)
Hersteller: Springer International Publishing
Genre: Sachbuch
Anzahl Seiten: 388
Veröffentlichung: 27.06.2016
Dateigrösse: 30.7 MB

Weitere Bände aus der Buchreihe "Lecture Notes in Computer Science"