Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Global marketing for US auto makers

  • E-Book (pdf)
  • 8 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: A, University... Weiterlesen
CHF 3.00
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: A, University of Sheffield, language: English, abstract: There was a tendency by the U.S auto makers to consolidate the organization of their companies to only suit the local markets and this was done by the differentiation of products to local markets and ended up even purchasing parts and materials from the local market without considering the external market. This paper seeks to examine the mistakes made by U.S auto makers, how they could adapt to global markets and the strategies they could apply.

Produktinformationen

Titel: Global marketing for US auto makers
Autor:
EAN: 9783656613374
ISBN: 978-3-656-61337-4
Format: E-Book (pdf)
Hersteller: GRIN Verlag
Herausgeber: Grin Publishing
Genre: Wirtschaft
Veröffentlichung: 11.03.2014
Digitaler Kopierschutz: frei
Dateigrösse: 0.36 MB
Anzahl Seiten: 8
Jahr: 2014