Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

The Customer Century

  • E-Book (pdf)
  • 254 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Based on hundreds of hours of in-depth interviews with senior marketing and corporate communications managers from top companies ... Weiterlesen
CHF 42.90
Download steht sofort bereit
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.
Bestellung & Lieferung in eine Filiale möglich

Beschreibung

Based on hundreds of hours of in-depth interviews with senior marketing and corporate communications managers from top companies such as Hewlett-Packard, Ericsson, Philips, and Xerox, this book is packed with hands-on advice to ensure business success in the new millennium.

Companies must learn to integrate communications three dimensionally; externally with key customers, vertically between senior management and front-line workers, and horizontally across departments. Filled with hints, tips and strategies, this illuminating text shows readers the key to thriving in the upcoming 'customer century'.

Produktinformationen

Titel: The Customer Century
Untertitel: Lessons from World Class Companies in Integrated Communications
Autor:
EAN: 9781135268640
ISBN: 978-1-135-26864-0
Format: E-Book (pdf)
Hersteller: Taylor & Francis Ltd.
Herausgeber: Taylor & Francis
Genre: Wirtschaft
Veröffentlichung: 12.11.2012
Digitaler Kopierschutz: Adobe-DRM
Anzahl Seiten: 254
Jahr: 2012