2. Adventsüberraschung: 30% Rabatt auf Bücher (DE)! Nur noch heute profitieren.
Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Media and Urban Space

  • Kartonierter Einband
  • 354 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Leseprobe
New information and communication techniques have significant influences on urban life. In this book, international and interdisci... Weiterlesen
30%
71.00 CHF 49.70
Auslieferung erfolgt in der Regel innert 4 bis 5 Werktagen.

Beschreibung

New information and communication techniques have significant influences on urban life. In this book, international and interdisciplinary research, projects and considerations about the emerging "Mediacity" are presented. Contributions from scientists, artists, and architects from 14 different countries are analyzing, researching and creatively approaching the cultural, social, political, and economical phenomena of the encounter between media and urban space.

Autorentext

Frank Eckardt is professor for 'Sociology of Globalization' at the Bauhaus University in Weimar, Germany. He holds a PhD in Political Science. His main field of research is urban studies. Since 2004, he ist the coordinator of the research project 'Mediacity'.

Produktinformationen

Titel: Media and Urban Space
Untertitel: Understanding, Investigating and Approaching Mediacity
Editor:
EAN: 9783865961426
ISBN: 978-3-86596-142-6
Format: Kartonierter Einband
Herausgeber: Frank & Timme
Genre: Kunst
Anzahl Seiten: 354
Gewicht: 478g
Größe: H212mm x B152mm x T23mm
Veröffentlichung: 01.10.2007
Jahr: 2007

Bewertungen

Gesamtübersicht

Meine Bewertung

Bewerten Sie diesen Artikel